Повернення товару

Умови повернення товару

 

Партнерами інтернет-магазину Miledi є виключно офіційні представники брендів. Сумнівів у якості придбаного товару у вас не виникає, але, відповідно до Закону про захист прав споживачів, ви можете повернути невідповідний заявлений товар.

 

Гарантії, підкріплені законодавчо

 

У Законі застережено, що продукція належної якості, яка не підійшла покупцеві з будь-яких причин (розмір, колір, зовнішній вигляд), може бути обмінена на аналогічну з необхідними характеристиками. Але у переліку товарів, обмін яких можливий, є винятки. Кабінет Міністрів України виніс постанову, згідно з якою парфумерно-косметична продукція належить до сегменту товарів, які не підлягають поверненню після придбання. Крім косметично-парфумерних продуктів, не можна обміняти нижню білизну, засоби особистої гігієни, дитячі товари, інструменти для манікюру і педикюру. Ми завжди йдемо назустріч нашим покупцям та надаємо можливість обміняти придбаний товар за дотримання кількох умов.

 

Що можна обміняти??

 

В асортименті продукції нашого маркету представлено велику кількість товарних позицій із різних категорій. Ви можете здійснити повернення протягом 3-х днів після отримання придбаного товару, якщо воно: не включено до переліку винятків до Закону про захист прав споживачів (Постанова Кабінету Міністрів України №172 19.03.1994); може бути зарахований до товарів неналежної якості; не відповідає опису вкладення посилки (кількість позицій, комплектація, вид упаковки); не був використаний після отримання; перебуває у тому вигляді, у якому придбано (в наявності оригінальна упаковка, інформаційні вкладиші); є саме тією товарною позицією, що була куплена у нашому інтернет-магазині.

Важливо! Завжди перевіряйте комплектацію посилки та її відповідність опису безпосередньо при отриманні в відділенні перевізника.

 

Як обміняти або повернути товар??

 

Якщо придбана продукція може бути віднесена до однієї категорії невідповідностей і всі вимоги до товару, що повертається дотримані, покупцеві необхідно завершити кілька нескладних дій: фотографувати в хорошому якості сам товар, виявлений брак, етикетку, упаковку; Надішліть на пошту інтернет-магазину Miledi sales@miledi.lviv.ua всі фото, додавши лист з відміткою «Повернення»; Дочекайтесь дзвінка нашого менеджера для уточнення деталей повернення або обміну.

Важливо! Якщо оригінальна упаковка товарної позиції не збережена, порушена, має сліди використання повернення не може бути здійснено.

 

Як відбувається повернення коштів?

 

Якщо товар повертається на умовах «Повернення», а не обміну, гроші будуть повертатися шляхом банківського перекладу на той розрахунковий рахунок, який вказав покупцеві. Після отримання нами товару повернення грошових засобів буде здійснено протягом 5 робочих днів.

 

Що варто знати?

 

Завжди оглядайте товар при отриманні у присутності співробітника поштової служби, кур’єра нашого маркету, при самовивезенні; Ми не приймаємо товар, який вже був у вжитку, носить сліди використання чи упаковка якого відсутня; Про невідповідність зовнішнього вигляду товару необхідно повідомити відразу під час розтину посилки; Якщо в присутності кур’єра, співробітника поштової служби, менеджера при самовивезенні товар не був позначений як невідповідний заявленому, претензії до його якості не приймаються і повернення не може бути здійснене.

Важливо! Продукція неналежної якості – та, яка містить дефекти або відповідає заявленим виробником характеристикам. Невідповідність оформлення, дизайну упаковки від того, що заявлене в описі на веб-сайті не є причиною повернення позиції. Насправді кольори упаковки та самого товару можуть відрізнятися від тих, що відображає монітор.